jueves, 27 de julio de 2017

Te-aștept de secole albastre

Mi-ngheață sărutul la margine de viață
și pulberi de culori îți las în curcubeu...
o muzică divină
pe-arcușul de vioară...
în suflet, iubite, să-ți întru numai eu.
Mă perpelesc în gânduri duse
departe de tine, lângă mal...
să plec pe o fregată unde
iubirea-mi să fie dusă de val.
Te-aștept de secole albastre,
pe algele durerii ce m-au surghiunit...
un suflet singur, pierdut
între corali de gheață.
Te-ai depărtat...
Poate că într-o zi vei fi departe;
logodnic suferinței și-a tristeții...
dar sufletul meu te va căuta
și dincolo de lume -
unde iubirile poartă nume de sirene
și se scaldă în lacrimi de cer!
Acolo, îmi voi găsi,
destinul, scufundat între corali.
când infinitul inimii țintește spre cer...
vor înflori ruinele vieții mele
ascunse-ntr-e coșmaruri
prin adieri divine.
Deschide palma ,
să răsară o rază de speranță
și închide în sufletul tău,
imaginea mea...apoi,
aruncă cheia în mare;
voi aștepta o șoaptă de coral;
doar el îmi va mai spune...
Te iubește cineva.

Dida Diana Cioponea.

3 comentarios:

  1. Doamnei Dida Diana Cioponea:

    sunt si eu un calator
    ce doresc sa va vestesc
    din adancul tainic dor
    si din suflet rabufnesc.
    cateva cuvinte doar
    pentru doamna dida, iar ... :)

    Doamna Dida, avand in vedere ca ultima aparitie pe blog este din 2017, mai intai as dori sa stiu daca mai comunicati in felul acesta, pe blog. Va doresc multa sanatate, si in mijlocul incercarilor va doresc un MARE RASPUNS. Cu drag, emanuel, sotul danei costa. apreciez foarte mult scrierile dumneavoastra, si doresc sa va spun de ce, dar ,,, la urmatorul coment.



    ResponderEliminar
  2. Dl.Emanuel,am intrat mai rar pe internet din lipsa de timp desi mi-as dori.Multumesc pentru vizita si apreciere.
    Nu stiu cine este sotia dumitale si nici nu mi-ati dat indicii sa pot banui cine este.Scuze ca raspund cu intarziere si va propun sa comunicati pe msn.in Facebook pt.ca acolo verific mai des desi nu obisnuiesc sa raspund tuturor.Sper ca aveti un motiv intemeiat,altfel nu raspund.😊Sanatate si numai bine!

    ResponderEliminar
  3. Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Beth Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și dr. Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wight, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    ResponderEliminar